Obchodné podmienky

 

A. Závazky predávajúceho

Predávajúci sa zavazuje, že bude kupujúcim dodávať: 

- Iba ten tovar, ktorý si kupujúci objednal prostredníctvom internetového obchodu ekonomic-sk1, ktoré je s vyobrazeným tovarom v zhode v maximálnej možnej miere (drobné odchylky farieb sú možné k drobnému zkresleniu farieb može dojst pri digitalizácii
- Tovar, ktorý je v súlade s normami a predpismi platnými na území Slovenska a je originálneho povodu.
- Doklad o predaji - v každom balíku nájdete popri objednanom tovare tiež doklad o zaplatení s rozpísanou cenou za jednotlivé položky.
ďalej sa predávajúci zavazuje, že: 
- Bude komunikovať s kupujúcim o jeho objednávke, tj. bude ho informovať elektornickou poštou o prijatí objednávky, jej expedícii a prijatí platby za tovar.
- V prípade, že není možne splniť dodacie lehoty stanovené v internetovom obchode ekonomic-sk1, bude o tomto stave kupujúci informovaný včas a bude s ním konzultovaný ďalší postup. - bude informovať o aktualizácii stránky
- bude pred potvrdením objednávky zverejňovať pravdivé a konečné ceny, ktoré kupujúci zaplati za tovar, vrátanie DPH a ceny za dopravu a balné
- podľa zákona Českej republiky v súlade s §1829 odst. 1 občianského zákonníka, je umožnené spotrebiteľovi v priebehu 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od kúpnej zmluvy a to bez udania dôvodu. Formulár pre odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnúť tu (PDF)
- tovar však musí byť odoslaný na adresu pre reklamácie, v pôvodnom obale, kompletný a nepoškodený

Viac informácií o reklamácii a postup reklamácie.

Tovar není možné vrátiť na dobierku, akýkoľvek takto vrátený tovar nebude predávajúcim prevzatý. Pri splnení týchto podmienok bude reklamácia vybavená podľa zákona. Pri nesplnení niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude v súlade s uvedeným zákonom akceptované odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený spať na náklady odosielajúceho spať.
- osobné údaje kupujúceho bude predávajúci chríniť v maximálnej možnej miere a neposkytne ich žiadným iným subjektom, ak to není nutné k doručeniu objednávky (napr. prepravná služba)

 

B. Práva a povinnosti kupujúceho 

- kupujúci je povinný uviesť správnu a úplnú poštovú adresu, na ktorú má byť objednaný tovar odoslaný
- kupujúci je povinný prebrať objednaný tovar a zaplatiť celkovú cenu
- s celkovou cenou je zákazník zrozumený pro vyplňovaní objednávky, ešte pred jejím závazným potvrdením
- kupujúci má právo stornovať odoslanú objednávku, alebo vrátiť tovar do 14tich dní od doručenia, viď. text bodu A o odstúpení od kupnej zmluvy

 

C. Závaznosť objednávok 

- každá objednávka, ktorú kupujúci potvrdí, (tzn. stlačí tlačítko POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU), je považovaná za záveznú.
- objednávka je návrhom kúpnej zmluvy, ktorá vzniká dodaním tovaru. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplněnie všetkých predpísaných údajov a náležitostí v objednávkovom formulári.

 

D. Dodacie a platobné podmienky

Tovar je odoslaný balíkom prostredníctvom prepravnej služby GLS. V prípade, ak nebude kupujúci zastihnutý, bude balík uložený v depe GLS po dobu šiestich dní. Tovar expedujeme vo vačšine prípadov okamžite, doručenie ku kupujúcemu trvá 1-3 dni.



  
Sposob dopravy:
Cena:
Informácie:
GLS pri platbe dobierkou pro nákupu do 32 €
3,5 €
Najjednoduchší spôsob dopravy. Zásielka vám bude doručená kurierom GLS a zaplatíte v hotovosti pri preberaní od kuriera.
GLS pri platbe prevodom vopred do 32 €
2,9 €
GLS pri platbe dobierkou pri nákupu nad 32 €
zadarmo*

* na parfémy a okuliare sa doprava zadarmo nevzťahuje,
preto sa ich hodnota nezapočitáva do nároku na dopravu zadarmo

 


Kupujúci je povinný pri preberaní zásielky zkontrolovať stav zásielky (porušenie krabice, neporušenie pásky) a odmietnúť prevzatie neúplnej alebo posškodenej zásielky.

Neúplnú, alebo poškodenú zásielku je nutné bezodkladne oznámiť predávajucému, spísať s dopravcom protokol o škode a tento do 24 hodín odoslať emailom predávajucemu. Ak je prevzatie zásielky kupujúcim od dopravcu potvrdené podpisom v dokladoch dopravcu, na dodatočné reklamácie neúplnosti, alebo poškodenie zásielky není žiaden nárok. V prípade, že čiastka nákupu bude vplyvom storna, alebo dobropisu apod., nižšia než je výška pre poštovné zadarmo, je prevádzkovateľ oprávnený si poštovné účtovať podľa cenníka alebo skutočných nákladov.

 

E. Expedícia tovaru

Objednaný tovar expedujeme zo skladu zväčša do 24 hodín po obdržaní objednávky. Doručenie tovaru k vám domov trvá zvyčajne 1-3 pracovné dni od vyexpedovania zásielky. U nadmerných zásielok môže dodanie trvať dlhšie (3-5 pracovných dní). V prípade predlženia termínu, alebo v prípade že tovar je vypredaný, vás budeme samozrejme informovať.

 

F. Záruka a reklamácia

Ak není stanovené inak, je štandardná záručná doba 24 mesiacov a riadi sa podľa Občianského zákonníka. V prípade zakúpenia tovaru fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (na IČO) sa riadi podľa Obchodného zákonníka.

Ak je nutné poslať tovar spať predávajucemu, je zákazník povinný tovar zabaliť do originálneho obalu. V prípade, že kupujúci originálny obal nemá, je povinný na vlastný náklad zaistiť obal nový, vyhovujúci nárokom prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru pri preprave, nemusí byť reklamácia uznaná.
V závislosti na druhu vád a na povahe tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnámi v SR, bude oprávnená reklamácia riešená výmenou tovaru, alebo vrátením zaplatenej kúpnej ceny.

Predávajúci si vyhrádza právo ukončiť obchodný vzťah s takým kupujúcim, ktorého reklamácie sú neúmerné, alebo jeho nákupy vykazujú špekulatívny charakter.

Podrobné informácie a postup reklamácie


Úvodná stránkaÚvodná stránka